marți, 27 ianuarie 2009

(Traie)Nica la scaldat!

As fi putut sa dezbat teme shpirituale de genul "de ce fetele urate sunt tot timpul amabile?!", dar m-am uitat si eu zilele astea la televizor si cu prilejul sarbatorii unirii (am scris cu "u" mic ca si unirea e aia mica) l-am vazut pe traian in hora. Ca sa deschid o paranteza si apoi sa o si inchid repede: am observat ca noi romanii avem chestii mici si chestii mari ... unirea mica si Unirea Mare, sfanta marie mica si Sfanta Marie Mare, agheasma mica si Agheasma Mare si tot asa ...
Daca ati vazut la TV pe Realitatea cand au strigat astia la Iasi: Traiasca Romania, Traiasca Alexandru Ioan Cuza, nimeni din public nu a raspuns. Nici un aplauz, nimic! Bai nene?! LINISTE!
Printre alte lucruri care au fost la Realitatea cum presedintele a facut o baie de multime de 2 ore pana sa ajunga la hora. El s-a scaldat saracul, dar pe fondul crizei, somajului, escaladarii euro ... plus nici un aplauz la strigatul sa traiasca Romania ... stau si ma intreb: Traiane daca ai fost la baie de multime ... NU TI S-A PARUT FRATE APA CAM RECE?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu