joi, 10 septembrie 2009

Auditul e ca o vizita ....

Auditul e ca o vizita la proctolog. In mod logic si indubitabil pentru ca in ambele situatii esti cautat (si) in cur!
Dupa aceasta abordare simpla a ceea ce mi se intampla in ultimele zile, sa va povestesc pe scurt cateva chestii:
- Sambata am fost la nunta la Radula. A fost ok. Cand am ajuns seara la petrecere, pentru ca nu am fost nici la primarie, nici la biserica, i-am intrebat din prima: "Daca am ajuns pana aici, banuiesc ca ati spus DA!" (si ca o paranteza am prins si jarteaua miresei)
- Niciodata nu am inteles de ce solista de la formatie se imbraca, invariabil, ca o prostituata!
Mi-a venit brusc o idee. O sa ma apuc sa compun nume de filme XXX, o sa va comunic cate unul pe zi.
Astazi avem: The Beauty and the Fist!
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu