miercuri, 11 noiembrie 2009

Doua ciocane de la Eduard Manole ...

Aseara am incasat de la un prieten 100 Ron (pe care ii dadusem imprumut). Tot aseara i-am dat lu' sor-mea 150 Ron (pe care mi-i daduse imprumut). Acum stau si ma gandesc cum trebuie sa ma simt eu ca om: bine ca am luat bani sau rau ca am dat? Din punct de vedere al cash-flow-ului lucrurile sunt in schimb clare "nu e bine, dar ar putea fi si mai rau".
Lumea se duce la nunti si botezuri pe principiul "ca sa vina si ei la noi"! Tot din acest motiv nu imi dau seama de ce se duce lumea la inmormantari!

Am vazut pentru prima oara azi un candidat, parca Eduard Manole de la nu stiu ce partid. Cred ca Domnul Eduard va avea foarte mare succes in randul electoratului feminin, mai ales din moment ce are ca simbol electoral: "DOUA CIOCANE"!


Sugestia mea electorala pentru domnul Manole, in incercarea sa de a sensibiliza votantii, este urmatoarea:Votati doua ciocane si o pedala!
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu