luni, 28 martie 2011

LITERE DE TIPAR

Caligrafia nu se mai preda in zilele noastre in soala, iar scrisul de mana a fost inmormantat de catre calculator la fel cum radioul a fost inmormantat de televizor si televizorul la randul sau de catre internet.

Ana are mere. E prima propozitie pe care ai scris-o vreodata pe caietul "de curat" cu truda, iar invatatoarea te-a apostrofat ca "ai scris cu picioarele".

Dupa prea frumoasa si nostalgica introducere, vreau sa spun ca sunt adeptul scrisului cu litere de tipar si mai precis la calculator.

Eram intr-o seara in Auchan, in toaleta barbatilor si nici mai mult nici mai putin fix ma pisam!

Acum ce face orice barbat normal cand se pisa?! Judecand dupa slaba tintirea a vasului toaletei: Se uita pe preteti!

In WC la Auchan pe pereti erau o groaza de anunturi Gay: gay activ, gay inactiv si asa mai departe. Cum citeam eu si in stanga si in dreapa am ajuns la unul: Gay incapator!

Am zis la naiba! Pe asta nu am auzit-o pana acum. Am inceput sa ma gandesc cum ar fi gay incapator?! O fi decomandat?! Semidecomandat? Am citit odata, de doua ori, m-am mai gandit, m-am mai razgandit si apoi mi-a picat fisa: INCEPATOR.

Next time CAPITALS.

Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu