miercuri, 13 aprilie 2011

Gramatica limbii romane: persoana a V-a

Dragii mei, astazi vom invata la clasa despre "persoana a 5-a" in gramatica limbii romane. Lectia incepe asa:

Am auzit de la un tip care ii spunea altuia ca un coleg de-al sotiei lui isi luase o canapea de la o firma de fite.

Da, ati inteles corect, persoana a 5-a in limba romana se foloseste mai ales la barfa.

Si isi cumparase canapeaua asta care nu era tocmai cea mai ieftina canapea si care dupa doar doua saptamani s-a stricat. Desigur pentru ca daduse o galagie de bani pe ea s-a gandit ca ar fi cel putin corect sa le faca si firmei producatoare tot o galagie. Pune mana pe telefon si ii suna pe baieti: Stiti canapeaua noua pe care am luat-o de la dumneavoastra acum 2 saptamani s-a stricat ...

- Cum s-a stricat? Ati stat pe ea?!

- Da ... e drept am stat ... ba chiar intr-o seara chiar am adormit la televizor ...

Acum faza asta, aparent fara nici o legatura, v-am povestit-o pentru ca ceva asemanator mi s-a intamplat si mie:

M-am dus la farmacie si i-am spus farmacistei ... Stiti am cumparat niste prezervative care s-au rupt toate ...

-Cum s-ar rupt?! Doar nu v-ati bagat ****-n ele?!

Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu