vineri, 8 iulie 2011

Ciresica

Conceptul de cross merchandising este ceva de genul cand expui un produs langa alt produs complementar si nu asemanator (de exemplu alunele langa bere - o placere!).

In supermarket chestiile de sex sunt expuse la casierie, probabil langa tigara de dupa, iar in cazurile cele mai nefericite, langa tigara in loc de!

Eram la coada la casierie si in fata mea o mamica cu 3 fete: una mai mare de vreo 8-9 ani care a stat deoparte la toata treaba si doua gemene de vreo 5-6 ani care au fost foarte .... bagarete daca mi-e permis sa spun asa...

Fetele alegeau bombonele, prajiturele si gume de mestecat pe arome. Mama s-a orientat catre tubul din imagine si a inceput sa il citeasca de jur imprejur. Una dintre fete a zis: E cu cireseeeeeeeee!?

Mama a continuat sa il citeasca interesata, iar dupa lungi studii l-a pus la loc spre dezamagirea gemenelor.

Mamica fetelor probabil a inteles ca nu are rost sa isi ia lubrifiant si ca daca esti de doua ori mai lata in spate ca mine si ai mai nascut si trei copii, dintre care doi gemeni, cand o proptesti diseara cu barbate-tu nu o sa iti vina nimic fix!

Aigata!

Un comentariu:

  1. articolul asta e in cross merchandising cu porn to be wild? let the woman dream ... poate asa au venit si gemenele din poveste ca sa zic asa...l-o fi pus la loc de frica :)

    RăspundețiȘtergere