luni, 19 septembrie 2011

M-am lasat de fumat!

Desi am 3 saptamani de cand nu am mai fumat, nu am vrut sa ma laud ca nu stiam daca ma tine pana la capat. Am inceput cu un plasture de 15 mg de nicotina, apoi cu jumatate si acum sunt la sfert. Paritatea plasture nicotina pachet de tigari este unu la unu din punct de vedere al banilor. Acum "fumand" un sfert de plasture pe zi pot spune ca le-am redus de la 10 lei la 2.5.

Dupa ce mi-a mai iesit un pic toxina din instalatie m-am apucat si de alergat pentru ca atunci cand observi ca iei un tricou necalcat pe tine si iti vine perfect, e cazul sa manifesti un pic de atentie!!!

In concluzie: alergarea moarte n-are sau are!

Aigata!

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru progres!!!
    Insa, sa vedem peste un an daca te ai lasat de fumat sau nu, asa 3 saptamini este ,, pipi de chat,, Hihihi.... dupa ce treci si testele... in vis cind o sa vezi ca visezi ca fumezi. Da o veste peste un an...

    RăspundețiȘtergere