luni, 31 octombrie 2011

Taticul de cauciuc

Stateam aseara la un pahar de vorba si ne mai aminteam tampeniile facute cand eram mai tineri, dupa principiul spui tu una, spun eu una ... si am zis ca orice povestire cu 3 barbati, un sexshop si un minivibrator trebuie musai impartasita. Numele celor doi barbati care erau cu mine nu o sa il spunem pentru ca voi nu ii stiti, iar ei se stiu!

Avand vreo 2 ore de pierdut pe un aeroport, ne-am tot plimbat prin magazine (de toate felurile!). La un momentdat cineva trebuia sa faca un cadou mai funny si s-a gandit sa ii ia unei tipe un minivibrator breloc.

Foarte serios, vanzatorul strain ne-a aratat toate modele, l-am ales, ne-a aratat cum functioneaza si apoi a scos bateriile si ne-a spus ca nu sunt incluse...

- Domnu' va rugam frumos, asta nu se poate! Pai noi ce facem doua ore pana la Bucuresti?!

Aigata!

2 comentarii:

  1. Gazduieste acest blog cu numai 60 ron / an pe http://dhost.ro/gazduire-blog-wordpress

    De ce un host platit ?
    Pur si simplu pentru un control maxim in ceea ce priveste fisierele blogului, personalizare, servere in romania , domeniu propriu si cel mai important no ads.

    Gazduirea costa doar 60 ron / an si beneficiezi de:

    -Platforma WordPress ultima versiune
    -Primesti blogul gata instalat si functional
    -O multime de teme si plugin-uri la un click distanta
    -Update WordPress direct din panou
    -Beneficiezi de asistenta profesionala pe toata perioada gazduirii
    -Spatiu Generos ( 1 GB )
    -Parcare Domeniu
    -Subdomeniu Gratuit ( nume.problog.eu / nume.dhost.ro la alegere )
    -Ai acces la fisiere prin FTP
    -Iti administrezi domeniul si baza de date cu ajutorul panoului de control
    -Back-up zilnic
    -Peering cu majoritatea ISP-urilor din Romania
    -Asistenta profesionala

    *Plata se poate face integral sau pe 3 / 6 Luni
    *Se acorda o luna de zile de proba la cerere

    ***Domeniul se cumpara separat si nu este inclus in pret

    RăspundețiȘtergere
  2. Holelei ce faza delicioasa! Am ras asa de tare ca l-am propus pe fain polimedia spre publicare!

    RăspundețiȘtergere