luni, 5 decembrie 2011

O shaorma cu de toate.

# Am urmarit cu interes redus scandalul cu eleva de la Jean Monnet si proful de sport. Probabil cu un avocat bun, proful de sport o sa scape pentru ca asa cum stim cu toti, exista o precizare in lege care prevede ca nu e vina barbatului daca minora purta la momentul respectiv macar un articol vestimentar cu imprimeu leopard.

# Pentru ca dragostea trece evident prin stomac, o prietena i-a cumparat prietenului ei de Mos ... o shaorma de la Dristor cu de toate! Eu am coborat din masina sa o cumpar pentru ca ei ii era frica sa nu cumva sa ii salte masina, dar inainte de asta am intrebat-o: "Sa ii spun baiatului in loc de punga clasica sa o puna intr-o punga de cadou?!

# Perversul de pe Targu Ocna era suspectat, atentie!!! nu de nevasta ci de amanta, ca are o relatie cu o a treia femeie. El a fost defapt si dovedit si prins pe pelicula. Deci Sorine, de aici si migrenele tale: nevasta, amanta, amanta la amanta, sex dimineata, la pranz si seara ... ti-am spus ca nu mai e loc si de prea multa masturbare!

Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu