duminică, 16 iunie 2013

Some closure regarding florists

Acum ceva timp v-am povestit despre o florareasa care a facut considerente personale referitoare la mine. Sa rezumam intamplarea:
Ma duceam la o aniversare si ii spun sa imi faca un buchet de flori fumos.
- Ce fel de flori sa fie, ce culori?!
- Nu conteaza, sa fie frumos, am incredere in dumneavoastra!
- Imi dau seama cat de mult iubiti florile daca nu va intereseaza!
WTF?!
Ieri eram intr-o alta florarie. Un nene se baga in vorba cu florareasa grasa si o jigneste inutil cam cum mi-a facut si mie cealalta:
- Sunteti de putin timp aici?
- ...
- Imi aduc aminte ca inainte era o ... doamna mai "subtirica"!
WTF?!
Chiar daca nu era vorba despre aceeasi florareasa si nu am fost eu cel care sa-i fi intors jignirea, la nivel global suntem chit!
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu