vineri, 10 octombrie 2008

Istoria lumii de la Big Bang la Gang Bang

Si Dumnezeu a zis sa se faca lumina, si s-a facut lumina.
Lumina din ... turbina! ...













Si e drept nu foarte multa, pentru ca, se pare dupa ultimele descoperiri, peste 95% din univers e format din materie intunecata si energie intunecata. Poate este "binele" o mica oaza intr-un imens de "rau"? Asta o las sa o rezolve filosofii si teologii pentru ca ... Atat Ma Duce Capul si nici nu imi depasesc atributiile.

Dar sa revenim si mai precis sa va reveniti voi, ca eu mi-am revenit deja: Cea mai proasta explicatie "stiintifica" ce a aparut in efervescenta media vis-a-vis de experimentul LHC, mi s-a parut cea in care un nene spunea ca: 'Nu se va intampla nimic pentru ca s-au mai accelerat particule de catre americani si nu s-a intamplat nimic'. E drept, dar nu la aceeasi viteza. Cred ca toata lumea stie ca de data asta se accelereaza teoretic la 99.99% din viteza luminii. Una e sa lovesc masina de copac la 10 km/ora si alta e la 100 km/ora.
Altii masurau sansele ca sa apara o gaura neagra care sa inghita pamantul ca fiind 0.0...%.
Dati-mi voie sa fac o apreciere pertinenta: o sansa de 0.0...% nu inseamna mult, dar depinde la ce o raportezi. Fie ea cat de mica privita ca numar, daca procentul se aplica la "sfarsitul lumii" este FOARTE MARE. (Proverb urban: "Cand e sa ai ghinion, pana si in ***** dai de cui")

Asa ca nu aveti decat sa asteptati sfarsitul lumii la un Gang-Bang cu prietenii, iar cui nu ii e suficient ... si prietenele! ... cu mare atentie sa nu dati de cui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu