joi, 20 august 2009

Concediu la munte (ep. 1)

Ca sa nu apara speculatii serialul concediu la munte nu va fi nici pe departe la fel de lung ca serialul Elodia. Sa incepem cu inceputul:
La inceput a fost Cuvantul! Cuvantul de onoare si l-a dat baiatul la care ne facusem rezervare si care cand l-am sunat de confirmare mi-a zis: Nu am notat nimic! Fiind un tip decent si calm, l-am rugat respectuos ca data viitoare cand fac rezervare la el sa noteze bine, undeva sa nu se piarda, de exemplu ... pe crucea ma-si!
Am cantarit repede optiunile si intre Poiana (pro)Tapului si Predeal am ales Predeal. Treaba a fost destul de trista in esenta, la munte fiind pustiu... dar pustiu!
In timp ce Elena Udrea umplea statiunea "Busteni" cu bannere si mesh-uri cu "Romania, the land of choice", turismul romanesc e pe "butuci". Cred ca realitatea e ceva de genul: Romania the land si Bulgaria the choice!
Mi-a placut foarte mult Brasovul in centru. Am stat la o terasa si dupa principiul actiunii si reactiunii - what goes in must come out - am fost sa ma pis. Am intrat inauntru si am vazut o usa pe care scria "FEMEI", m-am uitat si eu inauntru. Dezarmant, inauntru erau WC-uri.
Tot pe o usa acolo scria "Iesire - Doar in caz de urgenta", eu am intrat pe ea. M-am dus la paznic si i-am spus: "pana acum usa asta a fost subestimata in procent de 100%"

Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu