duminică, 2 august 2009

La scurt.

Aseara m-a inundat vecinul de deasupra. Stateam in bucatarie si am auzit pic-pic-pic. Ma uit mai bine vad pe unde curgea. Urc la vecinu, sun insitent si intr-un tarziu raspunde. Ii spun ce si cum, el foarte amabil imi spune ca la el nu e nimic, ba chiar ma si invita in bucatarie sa vad cu ochii mei. Fara sa se asigure deschide usa, aprinde lumina si imi spune: Uita-te ca la mine nu e nimic! Eu il intreb, pai bine tatutzu si cu apa aia de pe jos ce e?
Stateam si ma gandeam la eufemismele si tractorismele din coalitia la guvernare. Dupa ce a castigat alegerile cu "Sa traiti bine", a ales in parlamentare "La bine si la rau" ma astept ca pentru prezindentialele din toamna Basescu sa aleaga un alt slogan populist, de exemplu "Omul bun si pomul copt".
Despre alianta PSD-PDL se spune pe media ca sunt"Un barbat si o femeie care traiesc impreuna, dar dorm separat". Pe mine nu ma deranjeaza viata lor de cuplu, dar sa mai dea de mancare si la copii.
Mai tineti minte de Episcopul Tomisului despre care am scris si eu?! Ei bine au scris si judecatorii: Vinovat!
Un batran care ar fi trebuit sa implineasca ieri 65 de ani a fost transat ca pe crenwursti de catre un cuplu de studenti la medicina. Surprinzator motivul crimei este ca dupa ce i-a propus ei o partida de sex oral pentru suma de 500 de euro (eu interpretez ca a vrut sa isi daruiasca si el un "cadou de ziua lui"), nu i-a mai dat banii. In opinia mea sexul oral s-a transformat in m**e datorita acestui amanunt.
Aigata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu