luni, 26 octombrie 2009

Si ... eu cu cine votez?!

Intre doua flegme "cu pulpa" trase cu pofta pe asfaltul jegos din Bucuresti, ajung la dileme existentiale, aidoma cetateanului turmentat al lui Caragiale, si anume: bai nene eu cu cine votez?!
Faptul ca nu mai pot cu Basescu se stie. Am vazut ca baga tare pe campania "de ce le e frica nu scapa" sa faca din parlamentul bicameral, parlament monocameral.
Dupa parerea mea treaba asta ca din doua camere sa faca una s-ar traduce in limbaj de Rahova cam asa: Parlamentul se muta de la 2 camere la garsoniera!
E desigur un mare fassss si in asta, pentru ca se voteaza acum si se va face abia dupa 3 ani cand se termina mandatul! Deci sa nu imi bage mie sub nas ca fac economie pentru criza ca mi se pune dileaua rau rau rau de tot! Mai crede cineva ca daca se voteaza ca din 470 de parlamentari sa ramana 300, se va putea ajunge la "anticipate"?!
Pana acum m-am gandit la 3 lozinci populiste pentru basescu in campanie in loc de "la bine si la greu", pentru ca poporul l-a ases pentru "sa traiti bine" si fiind presedintele tuturor romanilor speram ca binele sa se vada si in afara PDL-ului, de exemplu si la MINE:
"Omul bun si pomul copt"
"Pusca si cureaua lata"
Iar pentru initiativa cu legalizarea femeilor si drogurilor usoare ....
"Iarba verde de acasa"
Bancul zilei cu Chuck Norris:
Chuck Norris a numarat pana la infinit! De doua ori!
Aigata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu