marți, 13 octombrie 2009

Zimbrii si bizonii

De mult vroiam sa vad si eu zimbrii (Stupid nu?!), ce tot sunt ei pe cale de disparitie si acum stiu si o sa va si povestesc de ce.
Am fost la rezervatie si dupa ce am platit pe un bilet de adult 3 lei(?!), am traversat 3 dealuri pe un drum pietruit am gasit 5 zimbri: 4 dintre ei o ardeau la umbra la vreo 300 de metri de vizitator, iar unul se freca de un bustean la 100 de metri. Deci BAH ZIMBRULE BAH!, eu care platesc bani sa te vad, sa iti cumpere tie mancare, sa va simteti bine si sa va reproduceti bine sau cum ar fi zis presedintele tuturor romanilor "sa traiti bine", nu stiti si voi nitzel marketing, sa distrati vizitatorul ca sa vina sa va vada?!
Pe de alta parte, paza era formata dintr-un paznic vigilet ca un vultur, care statea acolo unde se taiau biletele, adica la 3 dealuri departare!
Daca eu nu eram prietenul naturii, puteam sa le pun soricioaica in mancare la zimbri, cianura in apa sau sa ii vanez cu o pusca cu amortizor.
Deci cum cacat protejeaza statul roman aceste animale pe cale de disparitie?

De astazi incepem glumele cu Chuck Norris:
"Daca tu ai 5 dolari si Chuck Norris are 5 dolari, Chuck Norris are mai multi bani ca tine!"

Aigata!

Un comentariu:

  1. cam asta este la romani !!! intodeauna exista cineva care taie bilete sau frunze la caini oriunde, oricand .. .. apoi pusca o puteai procura din cele 40 negasite niciodata dar inca cautate prin metode "specifice" iar cianura poti ajunge oricand la un depozit chimic abandonat unde sunt cativa care "smulg" cate un fier din betoanele ceausiste... AVEM "REZERVATIE" INTREAGA TARA DAR NU AVEM PAZNICI!silviu

    RăspundețiȘtergere