vineri, 23 aprilie 2010

La punct.

Punctul 1:

Sor-mea lucreaza PR la o revista pentru parinti, astept cu interes sa lucreze PR la o revista pentru adulti.

Punctul 2:

Emil Boc s-a intrebat in timpul sedintei Guvernului de ce avioanele nu merg prin norul de cenusa la fel cum tancurile merg prin nisip in Afganistan. Ar fi putut sa intrebe la fel de bine daca Marea Neagra e albastra (sau poate asta ar fi fost intrebarea lui Basescu?!) sau cand faci poza la o pasarica, o pui sa zica "pasarica"? (sau poate asta a fost o intrebare tot a lui Basescu), mai bine Boc ar fi putut sa intrebe la fel de bine de ce Obama nu pronunta 11 ca "onety one"?

Punctul 3:

Deasupra mea sta o vecina, dupa care isi ia hainele si pleaca la ea acasa. Vecina de deasupra are o masina de spalat care vibreaza si face galagie noaptea cand o pune la spalat. Aseara pe la 1 si ceva imi venea sa ma duc la ea la usa sa ii spun sa o repare ca daca nu imi bag p*%a! Ma gandeam ca avand in vedere cat de bine arata vecina de deasupra as fi putut sa folosesc exact cuvintele astea: "reparati-va masina ca daca nu imi bag p&#a"!

Punctul pe "I":

Islada cu vulcanul ei, as putea spune ca a "vulcanizat" Europa!


Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu