marți, 20 aprilie 2010

Sinteza zilelor

1. De aproximativ o saptamana, Islanda este "capitala" lumii.
2. A murit presedintele Poloniei, iar Traian Basescu a fost printre putinii care s-au dus la ceremonie. Sincer, as fi preferat invers...
3. Elena Udrea a primit o urare cel putin interesanta: o florareasa i-a dat un buchet de flori si i-a urat sa ramana gravida cu Basescu. Banuiesc ca cel putin la nivel declarativ se referea la o "sarcina de partid".
4. In timp ce guvernul nu a luat nici o masura anticriza, criza se adanceste: M-am duc la ATM si am vrut sa scot niste bani. Am apasat butonul si mi-a scris pe ecran: "Fonduri insuficiente" ... ma intreb daca era vorba de fondurile lor sau ale mele...
5. Ma gandeam ca diferenta de gen este semnificativa in unele titluri de filme. Sa luam de exemplu "Doamna si vagabondul", e un film romantic, dar nu ar ramane la fel de romantic daca se numea "Domnul si vagaboanda".
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu