marți, 25 noiembrie 2008

Oaia electorala in deplasare (II)

Astazi 25.11.2008 guvernul a acordat călătorii cu trenul dus - întors către şi dinspre localitatea de domiciliul pentru tinerii cu vârste între 18 şi 25 de ani, în perioada 28 noiembrie - 1 decembrie, astfel încât aceştia să-şi poată exercita dreptul de vot la alegerile parlamentare din 30 noiembrie.

Si eu mi-am pus problema, doar asa filosofic, nu ca as fi avut macar cea mai vaga intentie de a vota, ca ar fi trebuit sa dau vreo 40 de ron pe transport ca sa votez pentru ca asa cum e si normal nu locuiesc cu forme legale in bucuresti, iar uninominalii mei sunt la 120 de km.

Guvernul a venit repede cu solutia, iar ca sa vizualizati faza:


Treaba merge ca pe roate, dar sa existe si vointa civica!

PS. Am dat liber la COMENTARII la cererea voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu