vineri, 18 iunie 2010

Dati un leu ...

Dati un leu ... pentru?! PENTRU?! ... jumatate dintre oameni (adica cei 50% care nu l-au votat pe Basescu) ar spune direct: Pentru Ateneu!
Dragi romani, dar nu e asa, e altfel: Dati un leu, pentru Bugetul meu!
Am facut o rima, merit o prima!
In timp ce Guvernul ne lucreaza la buzunare pe la spate expert, mai are si tupeul bovin in a deschide un cont la Trezoreria statului (si anume 20.37.01.02 - pentru donatorii mai inversunati) in care oamenii sa doneze bani special pentru a ajuta tara sa iasa din criza.
Din punctul meu de vedere, singura criza la care vreau sa ajut si eu, este criza de ras!
Dorindu-se un exemplu de urmat in categoria "prin noi insiva", acel om suspectat ca ar exercita functie prezidentiala in Romania, Traian Basescu, si-a donat salariul de 6.000 lei.
Astept cu interes sa isi doneze si fi-sa Ioana salariul ala din care si-a luat ea casa de 1 milion de euro.
O intrebare, pusa de Realitatea astazi, a fost: "Cat ati dona"?
Eu propun o intrebare care instiga la badaranism: "CE ati dona"?
Astept cu interes comentariile voastre - fiecare ce doneaza - ajutati! nu fiti milogi!
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu