miercuri, 9 iunie 2010

Voievodul Nutzu Camataru

Acum imi dau eu seama ce conteaza cel mai mult: ce iei tare sub cur!
Azi dimineata a plecat - calare - din inchisoare Nutu Camataru, pe "un cal putere" care costa mai mult ca masinile de lux din Dorobanti: 125.000 E, avand in vedere ca e interlop, dupa parerea mea fara TVA!
Si ca sa fie liber ca pasarea cerului, oamenii lui au eliberat si porumbei.
Pai asa zic si eu prestanta! Sa pleci pe un cal de 125.000 E, nu ca saracii aia din BamBoo pe care daca ii iei la bataie, abia-abia aduni de pe ei 1000 de euro.
Nutu a luat si amenda de 120 de lei ca nu ai voie sa calaresti in zona urbana, iar ca o ironie fina vis-a-vis de valoarea animalului, daca o plateste in 48 de ore, i s-a spus ca plateste doar jumatate!
Ca sa finalizez apoteotic, ca fara finalizare nu merge: am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa!
Aigata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu