luni, 7 iunie 2010

Romania si Maria Tereza

Mergeam intr-o zi pe Calea Grivitei - pieton! - si ca tot romanul - gura casca! - beleam ochii pe ruinele Bucurestiului, care mai-mai stau sa-ti cada-n cap!
Apoi am vazut poza de langa: pam-pam! (acum e momentul sa o deschideti!)
Prima data am zis fix ce ar fi zis si batranelul ala "limbidinos" langa btuneta lui cu craci lungi: "E ... misto"!
Mega-super-hiper-giga senzational o femeie si-o pune cu un cal!
Apoi s-a prins subsemnatul ca este o reprezentare eufemistica-tractoristica a mortii Mariei Tereza care dupa cum spune legenda, a sfarsit in ... dragoste fata de cai ... poate nepermis de multa!
Basorelieful este pe ruina Cinemaului Dacia pe Calea Grivitei pentru cine vrea sa vada cu ochii lui gen ...
Si cum spuneam la inceput am zis misto, apoi mi-a parut rau pentru imparateasa ... mi-a parut un pic rau si pentru cal ...
Si acum o sa spuneti, da bravo, emotionat dar ce legatura are titlul? Pai are, ca dupa parerea mea sezonul toamna-iarna o sa fie cam rau, iar Romania s-ar putea sa sfarseasca cam in aceeasi conjunctura si obiect ca Maria Tereza! Stiti voi vorba aia: "Istoria se repeta" ...
Aigata!

3 comentarii:

  1. Bine că-ți pare rău de bietul armăsar...Și mie ! Împărăteasa avea....63 ani ! Sărmanul animal ! Să i se mai scoale la o mortăciune...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se zice ca asrea sunt doar zvonuri rautacioase care au fost infirmate

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu știam că maria Tereza a murit când ia esit matele după ce a făcut ce a făcut cu un cal 🐎🐎🐎🐎

    RăspundețiȘtergere