miercuri, 7 iulie 2010

Finalul desenelor animate (III)

A cazut un avion in Constanta. Dupa stirea asta, a urmat stirea cu inapoierea trupurilor neinsufletite rudelor, o boceala mica pe tv, dupa cum ne e obiceiul. Nu de alta dar tot noi am fost aia care am cautat-o pe Elodia atatea episoade. Ma uitam la aceasta stire, cu interviuri cu rudele celor drepti: "A fost un baiat foarte bun ... sufletist ... saritor ..." Zic si eu fratioare ca era saritor, ca din asta traia - din sarit!
Dupa ce a facut super afaceri cu lemn in judetele Covasna si Harghita si au despadurit tot ce se putea despaduri, ministrul mediului Laszlo Borbely si-a vazut si localitatile "tinutului secuiesc" afectate. Am vazut in weekend ca a fost inundat Sfantu Gheorghe. Am vazut echipele de la ISU ca au salvat o batrana de pe un gard: "Hai mamaie ca vine viitura, hai sa te salvam"! (si mamaia sa le raspunda - acum fabulez: ) "Nem tudom roman"!
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu