marți, 27 iulie 2010

Finalul desenelor animate (That's all folks)

Sa presupunem ca am un prieten imaginar: Jimmy (e englez, dar va asigur ca simte foarte bine romaneste). Nu as vrea sa para ca sunt prea rau pe etnobotanice, dar astazi o sa facem un interviu - tot imaginar - cu Emil Boc si invitat special Jimmy.
Eu: Domnule Prim Ministru, cum vine treaba asta cu "rationalizarea salariilor si pensiilor"? Te duci cu cartela la ghiseu pentru bani cum te duceai pe vremea lu' Dezgropatu' la paine si intrebi: Nu va suparati azi aveti salarii si pensii?
EB: ....
J: F*ck your midwife on ice you midget!
Eu: Sunteti de parere ca atunci cand va duceti cu fizicul dumneavoastra de invidiat sa munciti in fata camerelor: la coasa, la facut diguri, la taiat lemne sau cand ne cantati "Pusca si cureaua lata" featuring Maria Dragomiroiu, semanati din ce in ce mai mult cu Ceausescu?
EB: ... aaa...
J: Your mother's confession bread today and tomorrow!
Eu: Ar mai trebui sa va creada cineva in legatura cu orice? Ati declarat ca salariile nu vor scadea, ca taxele nu vor creste ...
EB: ....
J:F*ck your mother's funeral cake!
Eu: Cand o sa iasa Romania din criza?
EB: ....
J: At the dicky-summer!
Eu: Ce veti face dupa ce nu veti mai fi Prim Ministru? Unde veti merge?
EB ...
J: Apples in my d*ck with the satelite!
EB: Ce artagos era derbedeul asta!

Aigata

2 comentarii: