vineri, 20 mai 2011

Sinucideti-va in alta parte sau faceti-o mai cu talent!

Azi pe la 18:30 urcasem de la Muncii in metrou si ma grabeam sa ajung undeva ca aveam treaba si afara ploua si era aglomeratie si trebuia sa traversez tot Bucurestiul.

La Iancului, dupa fix o statie se arunca vaca satului intre vagoanele de la metrou. Se opreste metroul si mecanicul cret, cu ochelari cat fundul de la sifon, burta revarsandu-se si o voce gatuita, cacat pe el ne anunta: "Stati calmi si asteptati s-a aruncat cineva. Asteptam sa vina salvarea si procuratura." Deci eu zic sa asteptam si salvarea si procuratura si politia si apoi si cu tine si cu moarta sa va duceti toti in .... ...!

I-am zis mai multi calatori ca trebuie sa coboram si am coborat pe la mecanic prin cabina.

Intre timp astia au scos pe aia in rosu de pe scaun de sub metrou, pe picioarele ei. Deci jur ca nici sange din nas nu i-a curs. As spune ca a avut noroc fantastic, daca ar fi fost un simplu accident si nu un esesc in a se sinucide.

Asa am iesit eu in ploaie, sa iau tot Stefan cel Mare in piept pe la suprafata si sa fac doua ore in loc de 40 de minute.

Doamna, am inteles ca ati vrut sa va puneti capatai zilelor din cauza ca ati ramas fara serviciu:

1. La ultimele alegeri cu cine ati votat?

2. Nu credeti ca ar fi mai bine sa va aruncati in fata coloanei oficiale a presedintelui? Dar a primului ministru?

3. Daca nu vreti sa faceti un gest care sa prinda prima pagina a ziarelor, nu puteti incerca cu un fier de calcat bagat in cada plina cu apa? Dar cu cianura, ca are miros de migdale amare?

4. Acum ca a trebuit sa imi intrerup calatoria cu metroul si sa iau tramvaiul, nemaipunand la socoteala timpul meu, imi restituiti si mie din somaj cei 1,5 lei pe care i-am platit pentru o statie?

Deci la metrou la ora 18, cand ploua afara si e blocaj in trafic, NU! E de porc!

Aigata!

2 comentarii: