luni, 27 iunie 2011

Baumax Episodul I (Bateria de bideu)


Bideul este o solutie de igiena intima iscata cu mult timp inainte ca hartia igienica sa fie asa de generalizata cum este in prezent. El nu este un fel de veceu pentru aia micii din familie cum ar putea crede unii.

Am fost in weekend la Baumax si ne uitam la raionul de Sanitare la baterii. Aici am vazut o baterie care arata foarte bine, doar ca nu era de chiuveta, ci era de bideu. Am gandit cu voce tare: si ce are?!

Am stat si m-am gandit apoi pe toate partile, iar aritmetica problemei sta cam asa:

# Daca la tine in casa vin oameni mai putin instruiti vor spune: Ia uite fratioare ce smecherie la chiuveta la astia. deci poti sa indrepti jetul de apa in toate partile, deci nu am mai vazut la nimeni asa ceva.

# Daca la tine in casa vin insa niste oameni mai umblati prin lume vor spune: Asta nu e baterie de chiuveta, e baterie de bideu! Ce prosti sunteti! Ce prosti sunteti ca ati facut un bideu asa de inalt!

Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu