marți, 14 iunie 2011

Scaunul

Luni seara am avut parte de o experienta care face toti banii (aprox 50 de milioane).

Am vazut niste scaune cu masaj, genul alora pe care le vedeti prin supermarketuri unde te asezi pe el, bagi un leu si te freaca pe spinare.

Eu am considerat de fiecare data cand am trecut pe langa ele o prostie aceasta afacere, pana luni cand m-am asezat pentru prima oara pe unul, care fiind expus la Kika era si mocangeala.
Hai sa o spun fara ocolisuri: nici o femeie nu m-a masat cum m-a masat scaunul ala!

Pai cand or inventa astia si scaunul cu masaj erotic CU finalizare nu vad prea bine ... una dintre ramurile economiei subterane!

Aigata!

2 comentarii:

  1. pai ia investeste vreo 200 de milioane ... si pune-le pe centura ... la concurenta cu cea mai veche meserie...eu zic ca merge...nu cer apa, nu cer mancare...lucreaza 24/7...si mai sunt si legale :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci visul meu de cand eram mic a fost sa ma fac peste de femei gonflabile, dar cred ca merita sa ii dau o incercare si cu scaunele.

    RăspundețiȘtergere