vineri, 7 mai 2010

Cresterea cotei unice si a TVA-ului (II)

Daca esti marinar si conduci o tara, nu e demirare ca tara a fost lasata BALTA! B.T. ( presedintele cu iz de tigari bulgaresti) a iesit la rampa sa linisteasca lumea ca nu mareste TVA si impozitul, dar reversul medaliei e ca cine lucreaza la stat ... nasol! (-25%), cine e somer ... nasol! (-15%) sau cine e pensionar ... nasol! (-15%).
Mie imi plac unele exprimari, mai mult sau mai putin reusite, menite sa mascheze realitatea destul de dura, cum ar fi: "crestere economica negativa" sau asta de azi "varianta increderii" cum a spus un nume de Traian.
Adica in loc sa zica FMI, TVA 24% si impozitul 20%, FMI niste baieti buni au avut incredere in Guvernul BOC ca termina reforma si lasa taxele asa si mai taie din salarii si din pensii.
Poate va intrebati, dar de cand FMI face legea la noi in tara?! Pai o face ca asa sunt acordurile, eu va dau o galagie de bani, dar practic eu guvernez la voi ca trebuie sa imi protejez investitia si sa ma asigur ca nu dati faliment de prosti ce sunteti si nu aveti de unde sa imi dati banii inapoi!
Ehhh, stati blanzi ca nu se termina anul cu TVA 19%. Eu nu pot merge pe mana lui Boc pe "varianta increderii". Daca va fi asa, sa ma scuipati! Cu flegma, dar flegma de aia verde cu pulpa! Asa de sigur sunt pe mine, dar si pe retardul lor mintal!
Desi nu m-am tinut de promisiune sa scriu despre forfetar o voi face maine, iar pana atunci:
Bugetarilor, somerilor si pensionarilor care l-ati votat, ca altfel nici nu pot sa va zic ...
... Un fleac ... v-a ciuruit!
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu