marți, 7 aprilie 2009

Despotii zilelor noastre!



Let's make it straight from the very beginning, or if you like, let's make it gay from the very beginning: Eu nu cred in Romania, cu atat mai putin nu cred in Romania Mare.

Asa ca din punct de vedere patriotic si statal nu vreau sa discut pentru ca nu cred. Eu NU imi voi apara tara chiar cu pretul vietii etc.

Banuiala pe care o am eu e ca Voronin o sa faca o prostie. A se citi ca o sa bage armata in "cetateni". Despre cetateni vreau sa vorbesc, pentru ca oamenii conteaza nu statul. Cum se procedeaza "politically correct" in cazul unor revolte: regula numarul 0 (zero) este "nu lasa oamenii sa se stranga", "orice grup mai mare de 2 oameni este periculos" (Ceea ce Ceausescu a gresit grav, pe baza dezinformarii de care beneficia si din care isi hranea orgoliul, a fost sfatuit sa tina el o cuvantare asa cum numai el stia, cu multe aplauze. Astfel altii au bagat mortul in casa Plumbuitilor), apoi regula nr 1. opreste comunicatiile, ceea ce s-a si facut (nici o retea de telefonie mobila nu functioneaza, iar televizoarele dau teatru de papusi si muzica clasica si siteurile de stiri pe domeniul .md sunt suspendate).

Ce ma face pe mine sa cred ca o sa o arda aiurea rau Fane Belu ala, este declaratia lui: "Sunt atacate foarte grav institutiile statale - Presedintia, Parlamentul. Noi trebuie sa luam decizia ce facem, care trebuie sa fie comportamentul nostru" "O sa ne consultam ce masuri trebuiesc aplicate, ce masuri, propuneri sunt, cum trebuie sa procedam (...)". Asta mie imi pare un fel de ultima somatie ca si cum ar fi tras deja 2 focuri de avertisment in aer. Sper din tot sufletul sa ma insel.

Cum a spus unul dintre parintii comunismului: revolutia se intampla cand cei de sus nu mai pot, iar cei de jos nu mai vor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu