duminică, 5 aprilie 2009

Primul gaozar al tarii! --- "Free Gigi"

Haideti sa facem un exercitiu de luciditate si in acelasi timp unul de empatie. Desigur baiatul ala plesuv suspectat de a exercita functie prezidentiala in tara asta poate sa incerce in continuare un exercitiu de simpatie, care se pare ca cel putin de la un timp incoace nu ii mai iese.
Sa presupunem prin absurd, sau sa presupunem pur si simplu ca EU sunt Gigi Becali si niste baiati imi fura o masina de aproximativ 150.000 E. Am doua alternative:
1. Sa sun la politie ca sa imi "caute masina".
2. Sa sun la niste baieti care sa "imi gaseasca masina".
Voi ce ati fi facut. Eu stiu sigur ce as fi facut. Atat timp cat statul in romania (am scris intentionat cu litera mica) nu garanteaza proprietatea si nu o apara ... Ce e de facut?!
Legea autoapararii in forma nou -noutza spune ca eu ca proprietar in casa mea, daca imi intra un hot, am voie sa ma apar DOAR DACA omul respectiv a intrat cu "viclenie". Pai bai nene cat de obosit sa fii ca sa introduci in lege cuvantul "viclenie"? Cred ca cuvantul viclenie poate fi explicat foarte bine de prea fericitul Sofronie sau de excesiv de fericitul "Onanie". Cum poti sa demonstrezi in justitie ca omul a intrat cu "viclenie sau fara viclenie"?!
Desigur cea mai adevarata ipoteza este cea vehiculata de presa (dar si de fostul sef al SRI Virgil Magureanu) ca se face diversiune de la subiectul cu casele presedintelui.
Traiane, sper ca stii ce faci, pentru ca sa inchei intr-o nota la fel de cuvioasa cu zicere de la Alexandru Lapusneanu: De se vor scula pe multi vor popi si EI, pentru ca ... 5 ani de asteptare sunt ca boala, te inraiesc!

Un comentariu:

  1. eu sunam la politie si apoi ma rugam ca pana la urmatoarea generetatie de S care o sa apara prin 2012-2013 sa-mi gaseasca masina. :)) LE RUPEAM CAPU HOTILOR.

    RăspundețiȘtergere