marți, 14 aprilie 2009

Scrisoare (intre)deschisa catre Presedinte.

Domnule presedinte,

Ce moaca ai mah! Ce moaca ai domnule presedinte! Stateam si ma intrebam cum si-a luat fi-ta (aia oarecum mai desteapta) casutza aia, cuibusor de nebunii si inginerii financiare cu nen-tu Puiu.
Nu vreau sa para ca insinuez ceva, desi asa este! Domnule presedinte, eu defapt cred ca Ioana si-a luat casa prin munca cinstita, DAR daca este asa, vreau sa imi spuneti si mie secretul succesului, pentru ca, dupa cum e si firesc, locuiesc in aceeasi garsoniera descrisa in primul post din blog. Si vreau si eu la penthouse.
Probabil singurul penthouse pe care mi-l permit eu, este ala cu femei larg deschise si care costa 20 de lei, fiind interzis minorilor ca le da trepidatii nocturne.
Domnule presedinte, vreau si eu o afacere cu Facultatea de Stiinte Agronomice de la Constanta, sa o facem in participatiune, ei sa vina cu terenul si eu cu vointa, la profit sa mi se cuvina 75% pentru initiativa, ca doar sunt baiat gospodar.

Domnule presedinte, treaba e ca vreau si eu!

Cu maxima sinceritate (si elemente unice de identificare),

Semnat

EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu