marți, 26 mai 2009

Din seria "Cat tine Nikita ca**tul in ea?" ...


Din seria "Cat tine Nikita ca**tul in ea?" ... raspuns corect "9 luni"! Lume, lumeee: Nikita a nascut.
In primul rand imi cer scuze fata de saracul copil, care oricum e prea mic sa ii pese (atat de jigniri cat si de scuze) asa ca nu-i bai.
In al doilea rand eu nu credeam ca este biologic posibil ca Nikita sa nasca/ fete. Nici una dintre cele doua variante nu mi-a parut credibila. Cand am vazut pictorialul ala "shechi" eu am crezut ca poate e constipata si/sau balonata.
Si pentru ca nu cred ca e biologic posibil vom inscrie din nou Bucurestiul in cartea recordurilor (sac Oprescule!) cu o cerere in premiera mondiala si medicala: TESTUL DE MATERNITATE! ! !
Sa faca Nikita testul de maternitate ca sa ne arate ca ea e mama biologica a copilului. Desigur si testul de paternitate ar fi interesat sa deconspiram ciudatii Romaniei...
Fotografia cu Nikita am luat-o din ziarul Cancan cu scopul vadit ca sa vedeti voi, sa intrati pe site si sa mai imprumute si ei un pic de rating, din ratingul meu. Sa mananca si gura lor ceva.
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu