duminică, 24 mai 2009

Sunt niste animale parsive, sunt murdare si au microbi!


Astazi nu o sa vorbim despre ghei. Despre asta o sa vorbim maine cand se va mai aseza subiectul.
Astazi vom vorbi despre ceva foarte fresh in mintea mea.
Am intrat in bucatarie si am observat cel mai inversunat prieten al omului, caruia i-am facut si o poza.
Maaaaareeeeee, mare, mare, mare.
Prietene era asa de mare, incar cu chei potrivite ar fi putut sa imi forteze usa de la intrare. Cred ca putea sa inchida geamul daca ii era frig.
Oricum e bine ca tinem numarul sub control. Am renuntat sa ii mai botez cu nume. Acum sunt ca detinutii cu numere. Dialogurile de genul, sunt deja frecvente:
- Bai 382, nu l-am mai vazut pe 594 de mult.
Acum e pe Discovery emisiunea aia "I shouldn't be alive" si am vazut un tip care a cazut intr-un vulcan.
Mi-a parut un pic rau pentru el, dar cred ca ar fi trebuit sa participe la emisiunea "I shouldn't be there, first of all".

Un comentariu:

  1. La cucaracha, la cucaracha,
    ya no puede caminar
    porque no tiene, porque le falta
    marihuana que fumar.

    Ascultati melodia atent si o sa vedeti ca asta spune. :))))

    RăspundețiȘtergere