luni, 22 iunie 2009

F*CK Crispy Strips!

Ieri am fost sa mananc sau mai bine zis cu gandul sa mananc la KFC sau zapacind un pic literele F*CK (apropo poza nu e luata de pe net, ci a fost preparata de nimeni altul in Photoshop).
Si avand in vedere ca altadaca cand mi-am luat aripioare aveau inca pene pe sub pesmetul ala nenorocit, am zis sa imi iau crispy strips ca doar sunt din piept de pui.
Ok, le-am luat si de la prima inghititura mi-am dat seama ca sunt amare. Am mai auzit treaba asta de la un prieten care a observat ca la sfarsitul saptamanii, regulat, mancarea KFC e amara.
Eu sunt de parere ca e din cauza uleiului. Cred ca uleiul ala e asa de vechi ca pana si Decebal per Scorilo isi prajea mistretul in el.
M-am ridicat de la masa dupa ce am mancat cartofii si am baut sucul si i-am aratat individei care era un fel de sefa pe acolo, cat si oamenilor care stateau la rand cum am aruncat Crispy Strips.
Ce sa zic nimeni nu a reactionat in nici un fel. De aici trag si invatatura ca la KFC nu or fi prea proaspete produsele, dar cel putin personalul este cu bun simt.
Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu