marți, 2 iunie 2009

Fotografie urbana pur romaneasca!

De ceva timp am facut o colectie de fotografii bine ancorata in realitatea romaneasca. Ca sa ma laud si eu, pozele nu sunt preluate de pe alte site-uri, ci sunt "nascute, nu facute"!

Prima arata cat de politicosi sunt baietii de la ING.

Cand am bagat cardul in aparat m-am simtit un pic confuz: Prima data mi-a spus Marius (ca si cum ne trageam de sireturi), apoi oficial Alin Marius Marius (destul de redundanti - cu toate ca eu am inteles din prima) si la sfarsit : dl. Tache (abrevierea asta cu dl. poate fi doar dovada unei "prescurtari" intre mine si banii mei.


A doua poza este clar dovada proastei intelegeri intre locatari si asociatia de proprietari, dar poate si a faptului ca deciziile democratice pot fi afectate de minoritate: De exemplu un om din bloc nu a vrut sa puna un banner mesh pe fatada blocului (desigur asociatia a dat aprobarea), iar omul a trecut la actiune (si-a decupat fereastra)

In ultima fotografie (de astazi) ilustram ca "taranul roman, tot taran ramane chiar daca e plecat in strainatate". Gipanul are numar de Illinois "AUR DE 24".

Maine episodul II.


Aigata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu